«

»

apr
11

2 uker igjen! <3

På dette tidspunktet om 2 uker har jeg faktisk blitt mamma igjen! Tiden som kommer blir spennende på alle måter – og jeg er aller mest nysgjerrig på hvordan kroppen kommer seg igjen etter to så tette svangerskap, og ikke minst når kroppen min er klar for å trene som ønskelig etter et keisersnitt. Kun 6 treningsøkter igjen med kula på magen!

 

 

Som en motivasjonsboost nå den siste tiden var det på tide med en ny treningsbukse fra Better Bodies, Shaped Jazzpant! Er superglad i rosa, så den matchet perfekt til singleten jeg hadde fra før. Selv om jeg er kjempeglad i å trene, så er det ikke til å komme unna at det virkelig krever sitt for å komme seg på trening om dagen. Sist uke var vekten rett under 70 kg, dvs ca. 9 kg opp totalt. Magen er en skikkelig struttekule og barnet ligger med hodet godt ned i bekkenet. Ergo er det ubehagelig i de aller fleste stillinger akkurat nå. Og slik er det jo mot slutten! 😉 Heldigvis er det nå kun 2 uker igjen som gravid og 6 planlagte treningsøkter igjen å gjennomføre før det blir noen uker treningsfri. Og det skal jeg klare! 😀 Litt nytt treningstøy og oppmuntrende lovord fra folk på treningsenteret gir gnist til å holde ut. 🙂

 

37 uker på vei april 2012 (6)

 

 

Gøy er det jo også å se at det faktisk er litt muskler igjen på skrotten! Men mye er borte og det blir en spennende reise å bygge opp kroppen igjen etterpå – målet er 5 kg muskelmasse opp helst innen 2 år. Så får jeg se hvor langt jeg har kommet etter første året. Jeg kommer i hvert fall til å legge ut formbilder ukentlig fra “reisen” fra fødsel tilbake i toppform her på bloggen og håper du vil følge med!

 

37 uker på vei april 2012 (9)

 

 

Gleder meg også som en liten unge til jeg får denne i posten, nyeste singleten fra Better Bodies som kun fås i noen utvalgte butikker nå:

 

Better Bodies ny singlet

Den kommer jeg til å bruke MYE i tiden etter fødselen på hjemmebane! Komfortable klær er viktig som nybakt mamma! 😉 🙂


5 kommentarer

Ingen ping enda

  1. Anonym sier:

    Hei Line!
    Du er så utrolig fin gravid.

    Jeg lurte på om du satt opp kostholdsplan og treningsplan fortsatt??

    Jeg vil gå ned i fettprosent og bli smalere.Samtidig som jeg vil stramme opp og bli mer markert. vekten bryr jeg meg egentlig ikke noe om så lenge jeg er fornøyd hvordan kroppen min ser ut.
    Syns de jentene som driver med bikini pro konkuransser er veldig pent trent.

    Lurte på om du kunne hjulpet meg og satt så jeg kan få den drømmekroppen jeg alltid har hatt lyst på??

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Hei!

      Takk for det – det er koselig å høre! 🙂

      Jeg skal ha permisjon, men det er mange andre dyktige personlige trenere i firmaet mitt http://www.gympartner.no, så jeg kan absolutt anbefale deg et medlemskap der. Da får du full kost- og treningsveiledning/opplegg og fri tilgang på personlig trener via e-post for kun 199,- i måneden. 🙂

      Fett% min før min aller første graviditet lå stort sett på rundt 13-14 off-season, men det var ikke noe jeg tenkte på bevisst utover å trene og spise sunt. Jeg spiser MYE mat, og har høy forbrenning, slik at jeg må virkelig jobbe med å bygge muskelmasse og unngå å bli for tynn. Etter første graviditet var nok fett% enda lavere pga ammingen i tiden etterpå + at svangerskap er en tøff påkjenning for kroppen uansett om man ikke har noen plager. Den jobber på spreng for å lage et lite menneske! 🙂

      Lykke til med treningen og målsetningene dine! 🙂

  2. Anonym sier:

    Hva ligger fettprosenten din på egentlig? Sånn før du ble gravid :)?

  3. lillemaur sier:

    du ser bare heeelt utrolig bra ut til å være høygravid!!!! lykke til med nr. 2 🙂

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Tusen takk! Det var veldig hyggelig! 🙂 Ikke lenge igjen nå! 😉

Legg igjen en kommentar

E-post adressen din vil ikke bli offentliggjort.

Du kan bruke følgende HTML tagger og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>