«

»

nov
06

Artikkel på Dagbladet, Klikk.no og Kvinneguiden

I dag finner du en artikkel som kanskje kan inspirere deg litt dersom du enten skal bli gravid, er gravid eller har små barn og kjenner til tidsklemma. Dagbladet, Klikk.no og Kvinneguiden har publisert en sak om min vei tilbake til god form etter to tette svangerskap.

Artikkel Dagbladet Kom i form etter graviditet

 

Les og la deg inspirere! Det er i hvert fall det jeg håper at noen blir. Noen blir sikkert litt provosert også og føler et press. Men det er overhodet IKKE meningen! Tanken er å vise at trening og sunn livsstil går hånd i hånd med graviditet og små barn! 🙂 Hvilket ambisjonsnivå man velger å legge seg på er opp til hver enkelt! Men jeg mener at man skal prøve å få inn ca. 30 minutter daglig av moderat intensitet i snitt av en eller annen form for fysisk aktivitet eller trening. Sett deg et mål – da kan det bli enklere å få til treningen! Planlegg, tilrettelegg og prioriter! 🙂 Du finner artikkelen i sin helhet her. 

God trening! 🙂

 

Artikkel Klikk Kvinneguiden


7 kommentarer

Ingen ping enda

  1. irene sier:

    Godt jobbet =)

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Tusen takk for det Irene! 🙂

  2. Gyda sier:

    Hei!

    Veldig imponerende og motiverende!!! Har to gutter selv som er jevngamle med dine. Kan du gi noen tips til Proteinpulver som man kan ta mens man ammer?
    Setter stor pris på tips;)

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Hei!

      Tusen takk for koselig tilbakemelding! 🙂 Flott at du trener med småbarn selv – det kommer du ikke til å angre på! 😉

      Du kan søke opp «kosttilskudd gravid» så skal det komme et innlegg der jeg tror kan være aktuelt for deg. 🙂 Ellers vær varsom på at det er fra «skikkelige» firma, gjerne produsert i Norge eller andre anerkjente merkevarer. Selv bruker jeg protein, multimineral/vitaminer og omega 3 fra Ultimate Nutrition. Syns pulveret deres smaker utrolig godt, og det er et solid, kjent merke som har vært på markedet lenge. 🙂

      God trening!

  3. Berit sier:

    Motiverende å lese:) Du er flott og superflink! er selv gravid med nr 2, og tenker å opprettholde formen så godt som det går. Trener fortsatt styrke 4 ganger i uken, noe som jeg satser på å fortsette med hele svangerskapet. Spiser proteinrikt og ren mat, men er det ok å ta proteinpulver innimellom? Noe spes du kan anbefale?

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Hei Berit!

      Gratulerer med graviditet nr. 2! 🙂 Da blir det vel ganske tette på deg også? Supert at du trener nå som du er gravid også – men du har jo allerede fått et god grunnlag med gode rutiner på forhånd. Det gjør det enklere å fortsette treningen selv om kroppen blir litt mindre «samarbeidsvillig» om man kan si det sånn. 😉

      Du kan søke opp “kosttilskudd gravid” så skal det komme et innlegg der jeg tror kan være aktuelt for deg. 🙂

      Ønsker deg lykke til med svangerskapet så lenge!

  4. Hanne sier:

    Hei.har et spørsmål. Har 1 barn og slet skikkelig for å komme i form etter fødselen. Gikk ned 15 kg ved 2 år har trening. Nå vurderer jeg barn nr 2. Og er litt stresset Pga er så fornøyd med hvordan jeg ser ut nå. Så lurte på hvilke øvelser kan jeg ikke trene når man er gravid? Kan man trene like hardt? Og når man var i god form før fødsel, er det lettere å komme tilbake til den? Håper du svarer:)

Legg igjen en kommentar

E-post adressen din vil ikke bli offentliggjort.

Du kan bruke følgende HTML tagger og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>