«

»

jan
22

Dagens trening – skuldre og rygg

Lenge har jeg trent 4 ulike dager, hvorav 2 av dem fokuserer på skuldre eller bein og mage. Jeg liker den inndelingen veldig godt og føler at jeg får jobbet bra med mine svakheter.

S1970002 (2)

I farta på vei til trening! 🙂

Min trening består av 4 effektive styrkeøkter på max 1 time hver gang.

 

Dag 1: Bein og mage, fokus på funksjonelle øvelser og TRX/slynge

Dag 2: Skuldre og rygg

Dag 3: Bein og mage, fokus på mer isolerende øvelser/apparater

Dag 4: Skuldre og bryst

 

I dag stod skuldre og rygg på planen. For tiden legger jeg opp denne dagen slik:

 

  • Rotasjon opp med manualer
  • Utadrotasjon kabel
  • Kroppsheving med bredt overtak
  • Sittende roing
  • Arnoldpress
  • Sidehev manualer i supersett med foroverbøyd “y” med rotasjon

 

Deilig å kjenne at hendene skjelver under treningen! 😉 Jeg er kanskje litt smårar, men det er godt å kjenne blodet pumpe og at kroppen jobber! 😀

 

Håper du har en god treningsuke så langt!

 

 

S1970004 (2)


2 kommentarer

Ingen ping enda

  1. Tonje sier:

    Bra jobba:) du er stor motivasjon!:) Gleder meg til formsjekk neste lørdag.

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Takk i like måte Tonje! Du viser virkelig at man kan hvis man vil! 🙂

Legg igjen en kommentar

E-post adressen din vil ikke bli offentliggjort.

Du kan bruke følgende HTML tagger og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>