«

»

mai
26

Festglade mai-dager

Mai har gått utrolig fort! Med diverse festdager og bursdager har det rett og slett ikke blitt tid til så mye blogging. Jeg har bakt cupcakes til flere anledninger og forsøkt meg på ulike toppinger. I min egen bursdag ble det også hjemmebakte solskinnsboller- helt uten sukker og hvetemel til ære for bursdagsbarnet! Her er et lite bildedryss fra Mai.

1013870_271083143070272_129697729622049781_n

Mai startet dårlig med influensalignende sykdom, så gjensynsgleden med både treningstøyet og treningssenteret var stor da jeg endelig var i form til å trene igjen! 🙂

10325303_274634942715092_1634603494360923648_n

Fikk prøvd de nye tightsene fra Better Bodies! Love them! Elsker designet og ikke minst komforten. 😀

 

Cupcakes

Familiekos og øving på å lage cupcakes til 16. mai feiring i barnehagen. Oppskriften på mine sukkerfrie og glutenfrie cupcakes finner du her.

 

Cupcakes 17. mai

Og slik ble cupcakesene som jeg bakte til 16. mai feiring i barnehagen.

17. mai

Endelig var den store dagen her som alle de små venter på. To superglade gutter klare for “hurra hurra”! <3

Bursdagsfeiring

Bursdagskos: nye tights, trening, hummer til middag og solskinnsboller! Akkurat slik jeg liker det! Oppskrift kommer snart! 😀 Til lørdag skal dagen feires med Raw Food kokk hjemme sammen med 4 venninner. Jeg gleder meg! 🙂

 

Sumo markløft 80kgx10

Ny personlig rekord i sumo markløft. 80kg x 10! Veldig fornøyd med at styrken øker tross utfordringer med helsen ellers. Kanskje et tegn på at behandlingen fungerer?

 

Matheo Emilian i Andreas 3 års bursdag

Eldste godgutten min og jeg i barnebursdag. Var barnebursdag både lørdag og søndag. Mye moro som tar på for både voksne og barn! 😉 Og mor i rosa som vanlig. 😉

 

 

Håper du har hatt noen glade og solfylte Mai-dager også! 🙂 Snart venter sommeren og ferietid rundt hjørnet. I den forbindelse kommer det et blogginnlegg snart med tips til morsom trening utendørs, slik at du får litt inspirasjon og ideer til hvordan du kan gjøre sommeren aktiv tross ferie og finvær! 🙂

 

Ha en riktig fin treningsuke!


2 kommentarer

Ingen ping enda

  1. lene sier:

    Hei! Trente du magen under fødsel? Er nå i uke 30 og trener forsatt 😀 føler jeg får så mye igjen for det, både kroppslig pluss at jeg har mye mer overskudd, siden jeg har en sønn på 16 mnd!!

    Hva slags øvelser kan man gjøre dersom man er gravid? Er redd for å klemme han inni magen, eller gjøre noe galt :p

    kom tilfeldigvis over bloggen din, og tenkte å høre hva du har gjort siden du har så fin mage etter fødsel!!

    hilsen Lene

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Hei Lene!

      Tusen takk for det! Det var hyggelig! 🙂 Nå som du er så langt på vei bør du ikke trene rette magemuskler. Jeg trente ikke magen så mye etter 4 måned – kun litt planken på knærne. Du skal unngå veldig høyt buktrykk, så jeg følte at magen fikk nok med all den andre treningen. Kjørte jo det meste av vanlige øvelser med unntak av mageliggende og ryggliggende, samt øvelser med vekt på ett ben frem til fødsel. Tok meg fri siste uken før. Da var kroppen sliten og klar for å bli ferdig. 😉 Det handler mye om grunnlaget du hadde før graviditet, men selvsagt innsatsen du legger ned under svangerskap og etterpå. Men la det gå sin gang etter fødsel – jeg stresset ikke med å få magen flat igjen. Den trakk seg sakte, men sikkert sammen de første ukene etter fødselen. De første dagene etter så jeg jo fortsatt gravid ut! 😀

      Ønsker deg lykke til med resten av svangerskapet, så er det bare å kontakte meg på http://www.gympartner.no om du vil ha hjelp med treningen etter fødsel. 🙂

      Line Marion

Legg igjen en kommentar

E-post adressen din vil ikke bli offentliggjort.

Du kan bruke følgende HTML tagger og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>