«

»

jan
15

Formsjekk i JANUAR!

Nå som treningen ikke kan være like tøff som jeg er vandt med og helst skulle ønske, får man finne seg andre mål å jobbe mot! Jeg lover å komme sterkere tilbake når det gjelder muskelbyggingen, men forløpig blir det kun vedlikeholdstrening 4 ganger i uken etter kroppens tempo. Jeg er imidlertid en person som blir drevet av å ha mål og helst litt ambisiøse. Målet med treningen fremover er derfor å bli mykere (les spagaten) og opprettholde muskelmasse. Samtidig ønsker jeg å bli litt mer definert uten at det skal gå på bekostning av hverken helse eller humør! 😉

Kommer med formbilder jevnlig, samt bilder fra “veien mot mykhet og spagat”. 😉 Bevegelighetstrening er jo også viktig om man trener mye, men det er også en kjensgjerning at dette blir neglisjert hos mange. Jo eldre vi blir, desto viktigere er det å ha god bevegelighet.

Etter en uke med ren mat uten tilsatt sukker og minimalt med mettet fett ser formen slik ut. Veldig fornøyd med det med tanke på at kroppen det siste halve året har jobbet mot meg i stedet for med meg. Håper det kan være en mulig inspirasjon for mange der ute både gutter og jenter om det faktisk nytter å spise skikkelig og trene bra…ikke minst til dere jenter: hard styrketrening gir gode resultater! 🙂

CIMG1002


3 kommentarer

Ingen ping enda

  1. gullis sier:

    Hei! om du skulle prøve å få en slankere figur, altså fettforbrenning, hva ville du satset på ?

  2. gullis sier:

    hvordan ville du lagt opp treningsopplegget liksom..?
    jeg sliter med å finne noe som passer «meg»

  3. linemarion sier:

    @gullis
    Hei!

    Trening kan være komplisert og et opplegg for slankere figur bør alltid inneholde både styrke og kondisjonstrening. Om du ønsker kan jeg hjelpe deg med å lage et opplegg som passer deg via http://www.gympartner.no.

    Det finnes garantert trening som passer for deg! 🙂

Legg igjen en kommentar

E-post adressen din vil ikke bli offentliggjort.

Du kan bruke følgende HTML tagger og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>