«

»

mar
14

Helgetrening!

Helgen kan brukes til så mangt, men hva er vel bedre enn å bruke kroppen litt? 

For mange er helgen fest og moro og søndagen brukes til å Zzzzzzzzzzzz… og spise junk. BLÆ! Noe så bortkastet! Man har ett liv, så hvorfor ikke forsøke å få det meste ut av det? Å ligge som et slakt med en hodepine ut av denne verden og klage over gårsdagens eskapader er for meg meningsløst. En fest er greit iblant, men jeg har det alltid moro UTEN å drikke. Og det beste av alt er at jeg får en HEL fridag med glede og kos…og litt trening! 🙂

Mannen min og jeg trener sammen iblant, og søndagstrening sammen har blitt en liten tradisjon den siste tiden. Vi trener ikke nødvendigvis det samme, men det er koselig å være der sammen! Og noen ganger svømmer vi. Det er så herlig å røre på seg! 🙂

I dag ble det er skikkelig armøkt- biceps og triceps. Lenge siden sist jeg har kun hatt armene- har delt dem opp med andre muskelgrupper de siste 2 årene. Men det var godt å fokusere litt på armer igjen. En moderat (kan ikke presse kroppen maks enda) styrkeøkt gjør susen! 😀

CIMG1224 CIMG1230

Kanskje det er på tide med en treningstradisjon på søndager for deg også? 😉


9 kommentarer

Ingen ping enda

  1. Susanne sier:

    Du er flink:) blir skikkelig motivert av deg!!
    Kunne du gitt meg noen tips på matveien? Er det bra å spisa hver 3 time, og hva bør maten inneholde? Har også hørt at det skal være sunt med kaffe før trening?? Selv trener jeg styrke, og synes det er kjempekjekt! Men trenger en kostholdsplan, Så hvis du har tips til meg hadde det vært fint:):D

  2. Marianne sier:

    Jeg var også og trente igår. Pleier egentlig ikke det, men det var utrolig digg. Lite folk og ingen kø på apperatene. Gjør nokk det igjen:):)

  3. C sier:

    Looking good!!

  4. R3ality sier:

    dårlig med trening på søndager.. de tilbringes på verkstedet.. men fikk trent på lørdag da 😀

    skulle ønske jeg fikk med meg typen min på trening..

  5. linemarion sier:

    @Susanne
    Hei Susanne!

    Det var hyggelig! 🙂 Å spise ofte slik at du slipper fall i blodsukkeret og dermed også slipper store søtsug er bra. Ellers er det viktig med riktig mengde av de ulike næringsstoffene slik at du har en god og balansert matplan. Sjekk ut http://www.gympartner.no, så kan jeg lage en kostplan til deg der om du vil! 🙂

    Kaffe gir et lite kick og er fint før trening for de som liker det. Blæ! 😉

    God trening og stå på! 😀

  6. linemarion sier:

    @Marianne
    Søndagstrening er deilig, særlig litt utpå gjerne før stengetid. Da er det veeeldig lite folk og man kan egentlig boltre seg så mye man vil på apparater og vekter! 😉

  7. linemarion sier:

    @C
    Tusen takk Christel! Håper du er like flink som før til å stå på! 🙂

  8. linemarion sier:

    @R3ality
    Trening lørdag er fint det også, men for meg har alltid lørdager vært litt «hellige» så jeg liker best å trene søndag om det skal være trening i helgen. Kan godt gå tur og sånt på lørdager, men liker å ha pause fra styrketreningen da. 🙂

    Du får lokke med deg typen med alt som er! 😉 Nye klær, proteinbars etc. hehe. Men det beste trikset er nok kanskje å få en kamerat av han til å begynne å trene og mase på typen din om å bli med. Hvis de begynner å trene sammen er sjansen større for at han også blir med deg! 😀 Er litt tøffere å trene med gutta vet du! 😉

  9. R3ality sier:

    haha true 😛 får prøve på det 😀

Legg igjen en kommentar

E-post adressen din vil ikke bli offentliggjort.

Du kan bruke følgende HTML tagger og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>