«

»

mar
20

Nytt program!

Med jevne mellomrom skifter jeg program for at kroppen skal få litt nye stimuli og å unngå stagnasjon. Nå var det tid for nytt program og første dag ut i går var skuldre og bryst.

 

CIMG5906

 

Kjenner det godt i dag og det er alltid deilig å endre litt på oppsettet. Min gode treningsmakker Jorid og jeg hadde en real økt med disse øvelsene:

 

– Rotasjon opp med manualer

– Utadrotasjon med manualer

– Liggende brystpress

– Pullover

– Supersett med skulderpress til siden og fronthev

– Supersett med sidehev og foroverbøyd sidehev

 

Hovedfokus ligger på skuldre, da jeg har lettere for å bygge bryst enn skuldre. 🙂

 

 

CIMG5900

CIMG5905

CIMG5907

 

Ønsker deg en fin treningsuke videre! 🙂


4 kommentarer

Ingen ping enda

  1. Torunn sier:

    Hvordan går det med behandlingen av kronisk borreliose? Har du blitt bedre? 🙂

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Hei Torunn!

      Takk for omtanken! 🙂 Du kan lese oppdatering her: http://www.linemarion.no/3-mneders-behandling.

      God påske! 🙂

  2. annie sier:

    Stå på. Du er virkelig flott og dette kommer du deg gjennom. Lurer på om du kan skrive litt om mat som ammende. Jeg tok ks for åtte uker siden og vil så gjerne komme i gang med treningen. Kjørte tunge bøy mark og alt før, men nå har jeg oppdaget diastase på absa og ikke minst sliter med en lille baby med mageproblemer. Brød og kyllingpålegg er ikke så muskeloppbyggende.En unge med kolikksmerter er utfordrende. Hva skal jeg gjøre? Har du tips..

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Hei Annie!

      Tusen takk for det! 🙂 Håper kolikken har gitt seg og at du er i gang med trening igjen. Vær forsiktig pga diastasen – du må ikke provosere denne under trening- da kan det bli verre. Du kan jo få hjelp gjennom http://www.gympartner.no om du ønsker det. 🙂 Fokuser på frukt, grønt, magre meieriprodukter og naturelle nøtter f.eks Rene, sunne matvarer er også bra – spis variert. Speltlomper med kyllingskinke, kesam og cherrytomater er jo sunt og godt. Skinken kan byttes med kokte eller stekte egg. Det er enkelt og raskt og proteinrikt. Ellers er trygge proteintilskudd greit i mindre mengder under amming – se eget innlegg om kosttilskudd for gravide og andre på bloggen. Bruk søkefunksjonen. 🙂

      Håper alt står bra til med både deg og babyen! 🙂

Legg igjen en kommentar

E-post adressen din vil ikke bli offentliggjort.

Du kan bruke følgende HTML tagger og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>