«

»

aug
14

Nytt treningsprogram med dips!

Etter nesten 3 måneder med samme treningsprogram, var det på tide med et nytt. For et par uker siden ble nytt selvlaget opplegg testet ut, og dips i stativ gjeninnført!

 

Jeg har videreført 4 dager med styrke fordelt på 1 dag med skuldre, 1 dag med ben, 1 dag med bryst og skuldre og siste dagen med rygg og ben. Mage legges inn et par dager der det er tid. Liker det oppsettet/inndelingen veldig godt og gjør at jeg får fokusert på de muskelgruppene som er viktigst for meg! 🙂

 

For 2 uker siden ble som nevnt dips gjeninnført, og det ble 10 tunge repetisjoner i første sett. Var ganske fornøyd egentlig, med tanke på at jeg ikke hadde kjørt dips siden tidlig i graviditeten, minst 3/4 år siden. På fredag var det dags igjen for en ny bryst og skulderøkt og dipsen så klart. Jeg overrasket meg selv med hele 15 reps! Herlig følelse! 😀 Så får man se hva denne uken bringer! 😉

 

 

 CIMG5048

CIMG5045


Legg igjen en kommentar

E-post adressen din vil ikke bli offentliggjort.

Du kan bruke følgende HTML tagger og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>