«

»

apr
16

Supersett for skuldrene

Ukens treningstips er supersett for skuldrene. Tidligere har jeg vist supersett for rumpe og lår, men denne gangen er det skuldrene som vies et ekstra fokus!

 

Skuldertrening med Matheo Emilian 5 mnd Supersett er en veldig effektiv og god måte å trene på og ikke minst en bra metode for å variere treningen! Har du litt dårlig tid til å trene er det en lur måte å få unna hele treningsprogrammet uten å skulke unna noen øvelser. I tillegg gir det utrolig bra “pump”/melkesyre i muskulaturen og man klarer å tømme seg på en annen måte enn ved tradisjonelle sett.

 

Super sett går ut på å kjøre 2 øvelser sammen, annenhver runde, uten pause mellom de to ulike pausene. Man kan ta pause etter 1 runde av hver, før man kjører en ny runde med begge øvelsene. Hardt og effektivt!

 

Denne uken viser jeg 2 skulder øvelser jeg ofte kjører sammen – og iblant i supersett: Sidehev med manualer og fronthev. Sjekk ut videoen og kos deg med skuldertreningen!

 

 

 

 

 


Legg igjen en kommentar

E-post adressen din vil ikke bli offentliggjort.

Du kan bruke følgende HTML tagger og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>