«

»

sep
10

Tren magen sterk med havfruen!

Ukens treningstips er fatisk en ønske-reprise fra i fjor sommer. Denne øvelsen kan ikke nevnes for ofte! Du trener så og si hver eneste muskel i mageregionen, inkludert skrå, rette og transversale bukmuskler (kjernemuskulaturen). Ikke nok med det, men du styrker også ryggen! Så sett i gang!

Havfruen - sit-ups roing med vridning

Videoen ble filmet i samarbeid med Kvinneguiden og viser tydelig hvordan øvelsen skal gjøres. Dersom den er for tung for deg kan du ha hendene i bakken som støtte – men husk jo lengre ned, jo tyngre! 😉

 

GOD TRENING! 😀

 

 


2 kommentarer

Ingen ping enda

  1. oda othilie sier:

    Jeg trenger virkelig en øvelse som virker bra på magen… Har for det meste muskler overalt, spesielt armer ben og rygg, men selv om jeg kanskje gjør mest på magen e det der det mangler :L Flott blogg!

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Havfruen er absolutt å anbefale da, men husk at kondisjonstrening og maten er vel så viktig for resultatet på magen da! 😉 🙂

Legg igjen en kommentar

E-post adressen din vil ikke bli offentliggjort.

Du kan bruke følgende HTML tagger og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>