«

»

nov
06

Treningstips!

Siden jeg har begynt med et litt nytt treningsregime denne uken blir det ingen video med treningstips, men jeg tenkte jeg skulle dele et godt tips til treningen med dere likevel! Kanskje du har hørt om SmartShake? En praktisk liten sak for deg som trener!

 

 

SmartShake er et utrolig gunstig lite produkt som gjør stor nytte for oss som trener! Brukes som vannflaske under selve treningen, men har også oppbevaring til f.eks proteinpulver og karbopulver eller kosttilskudd som omega 3 og mineraler. I tillegg har den en liten carabinkrok til å henge nøkkel til garderobeskap e.l. Mer praktisk sak skal man lete lenge etter! 🙂

 

Hvis du enda ikke har skaffet deg et par slike, så anbefaler jeg det på det sterkeste! Du kan faktisk få kjøpt det her og nå! Enten i “Hot Pink” eller “Gunsmoke Black”. Min favoritt er rosa, men er veldig kjekt å ha en sort å bytte på også. Koster kun kr. 99,- pr. stk. Klikk på knappen under for å kjøpe. 🙂

 

 

 

 

Skriv i kommentarfeltet i ordren hvilke(n) farge(r) du vil ha, så har du snart en super og sprek ny treningspartner i posten! 🙂

 

Smartshake

Smartshake sort

 

GOD TRENING!


3 kommentarer

Ingen ping enda

  1. PB sier:

    Jeg er selv gravid og lurte på hvordan det er med inntak av proteinpulver under svangerskapet, har du noe kunnskap/erfaring med dette?

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Jeg droppet det meste av kosttilskudd, kun omega 3 og multivitamin/mineral (men vær forsiktig med for mye A vitamin!). Drakk YT fra Tine etter trening og erstattet ellers det meste med kesam, skyr osv. Ble mye skyr og yoghurt for å si det sånn! 😉 Ville bare være på den sikre siden.

      Dersom du skal bruke proteintilskudd ville jeg i hvert fall valgt norskprodusert og uten ekstra glutamin osv. Men YT fra Tine er trygg i hvert fall. 🙂

      Spiste noen proteinbars en sjelden gang, men kun fra PF. En del utenlandske produkter fraråder jo gravide og ammende å bruke produktene deres…kan jo lure på hvorfor hvis det bare er proteiner i det…? Men bedre «safe than sorry».

      Og du bør jo ikke overstige mer enn 1,5-2 gram protein pr. kg kroppsvekt daglig – det kan medføre til ekstra belastning på nyrer osv.

      Lykke til med graviditeten! 🙂

      1. Heidi sier:

        Ser jeg fikk svar på mitt ene spørsmål her 😉

Legg igjen en kommentar

E-post adressen din vil ikke bli offentliggjort.

Du kan bruke følgende HTML tagger og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>