«

»

nov
14

Vil du komme i bedre form?

Å gjøre alt helt på egenhånd kan være vanskelig. Gjennom flere år som online personlig trener ser jeg at det virkelig fungerer å ha en mental støttespiller med på veien! Jeg setter opp komplett treningsprogram og kostholdsplan og følger deg opp på veien mot ditt mål. Nå har du muligheten til å få hjelp, da jeg utvider kapasiteten og tar inn 25 nye kunder!

 

Ingenting gleder meg mer enn å kunne hjelpe andre med å oppdage treningsglede, lære mer om egen kropp, få gode vaner og faktisk SE fremgang og nå de målsetningene man setter seg! Og nå har DU muligheten til å få hjelp av meg som din personlige trener om du trenger et spark bak, litt veiledning eller en sparringspartner på veien mot bedre form og helse. :)

Jeg skal ta inn 25 nye kunder med fitnessmedlemskap eller premiummedlemskap før nyttår (kun kr. 399,-/mnd for fullt treningsopplegg, kostplan, ukesplan, regelmessig vurdering av formbilder og ukentlig oppfølgning, sjekk mer på www.gympartner.no). Noen har allerede meldt sin interesse og står på venteliste. Så her er det førstemann til mølla. ;) Det er også muligheter for oppfølgning mot fitnesskonkurranse og innpass i min klubb, Gympartner fitnessteam, dersom det er noe du drømmer om.

Gi deg selv en tidlig julegave i år som både kropp og sinn kommer til å takke deg for! Eller hva med å gi en julegave med mening til noen du kjenner? For å benytte deg av en av plassene, melder du deg enkelt inn her: http://www.gympartner.no/index.php/innmelding og skriver at du kommer fra min blogg under feltet “Hvordan du fikk høre om Gympartner”.

Sammen jobber vi mot at du skal oppnå de resultatene du ønsker deg! :) Riktig god trening så lenge!

 

Off-season june 2013

Det går fortsatt an å ha en sunn og sterk kropp selv om man har fått flere barn! Her ca. 1 år etter å ha fått to tette med 17 mnd mellomrom. 🙂


5 kommentarer

Ingen ping enda

  1. Lovelyliller.com sier:

    Det frister!! 😮

  2. Hege sier:

    Hei.

    Jeg er ei ung frøken som akkurat har rundet 24 år. Jeg fikk mitt siste barn (av 3) for 16 måneder siden. Fikk de nok så tett med 15 og 18 måneder i mellom. Jeg var opprinnelig ei lita jente med mine 164 cm og 58 kg da jeg ble på vei med førstemann, hvor jeg da la på meg hele 20 kg. Levde mest på appelsiner, epler og iskaldt vann gjennom hele svangerskapet da alt annet kom opp. Men drøyt en uke etter fødsel var allerede 17 kg forsvunnet. Da jeg ble på vei med andremann la jeg på meg hele 27 kg, også denne gangen levde jeg mest på det friske og sunne da alt annet kom opp. Men etter denne fødselen forsvant bare 9 kg av det hele og resten la seg rundt magen min som en stor vannballong! Det var noe jeg ikke følte meg vel eller komfortabel med så jeg lagde meg en kostholdsplan ut ifra det lille jeg viste selv og trente (sirkeltrening) på gym 3 – 4 ganger i uken i 1 – 2 timer. I løpet av 2 måneder hadde jeg mistet 9 kg til og kom meg lettere inn i klær, men vannballongen holdt fortsatt godt tak rundt magen min. Så ble jeg overraskende på vei med tredjemann, og han tok jo kaka! Det eneste jeg siklet etter var pølser, pizza, kaker etc. jeg ble en ekkel »junkfood addict.» Og pølser, pizza osv. har aldri vært noe jeg har lystet etter til vanlig da jeg rett og slett ikke liker det. Før fødsel veide jeg 86 kg!! og etter veide jeg 79.

    Nå (16 mnd senere) veier jeg 75 kg og ser ut slik jeg gjorde da jeg har vært halvveis med mine 2 første. Magen er god og rund men løs om jeg skal forklare det på den måten, den ser rett og slett ut som en pose med vann! Lårene mine har endelig »møtt» hverandre og henger (gnisser) nå med hverandre daglig. Og overarmene mine, ja de er på størrelse med hodet mitt 🙂 Jeg har alltid klart og funnet motivasjonen og ork til og gjøre noe med det selv, men denne gangen har jeg rett og slett gitt opp. Jeg ble diagnosert med Muskelsmertesyndrom og Basilaris Migrene for en stund siden og har vel etter det gitt opp meg selv da mye av tiden min går med på og ligge sammenkrøpet, jeg finner ikke motivasjonen lenger!
    Kanskje fordi jeg ikke vet alt jeg føler »jeg trenger og vite» for og få det til med kosthold og trening i hensyn til mine »tilstander,» så derfor ber jeg om hjelp. Jeg savner og føle meg vel i ettersittende klær, savner den flate magen, lårene som ikke klenget på hverandre og enorme overarmer. Og jeg vet også at den eneste som kan gjøre noe med det er meg selv 🙂 Men jeg trenger rett og slett hjelp, råd og motivasjon! Har vært og sett litt på Gympartner og det frister jo veldig og bli medlem. Mitt mål er og komme tilbake til den »gamle» meg, jeg må ikke på død og liv ned i akkurat samme vekt, men jeg ville blitt veldig lykkelig hvis jeg kunne få tilbake kroppsfasongen min:)

    Så det jeg lurer på er om det er verdt et forsøk? 🙂 Med tid og egeninnsats og litt rådgivning, kan det gå?

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Hei Hege!

      Litt av en historie du har. Og du er overhodet ikke alene om å slite med vekt etter svangerskap. I tillegg vil trening og et godt kosthold være hensiktsmessig mtp muskelsmertesyndromet du sliter med. Anbefaler deg absolutt at du begynner med trening igjen, og jeg hjelper deg gjerne! 🙂 Du vil kunne minske fett%, få høyere andel muskelmasse og treningen vil også påvirke deg positivt mentalt. Huden strekker seg dessverre langsommere og hvor mye den er villig til å strekke seg vet man ikke på forhånd. Uansett vil du forbedre fysikken din betraktelig med en god egeninnsats og støtte underveis. Du er hjertelig velkommen: http://www.gympartner.no.

      Ha en fin vinterdag så lenge! 🙂

  3. Marianne Celius sier:

    Har du plass til flere enda?

    1. Line Marion Nielsen Kjøniksen sier:

      Det er fortsatt noen få plasser ledig. 🙂 Bare å gå til http://www.gympartner.no og velge fitnessmedlemskap. Skriv også at du kommer fra bloggen. 🙂 Gleder meg til å hjelpe deg!

Legg igjen en kommentar

E-post adressen din vil ikke bli offentliggjort.

Du kan bruke følgende HTML tagger og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>